Czym się interesuję oraz co sprawia mi radość w życiu.

Podróże

Podróże to coś co jest moim ulubionym zajęciem. Pozwalają zwiedzić świat i poszerzać horyzonty.

Podróżuję od niedawna, ponieważ w mojej rodzinie nigdy się nie wyjeżdżało na żadne wakacje. A wycieczki szkolne to było tylko oderwanie od nauki, zazwyczaj w miejsca niezbyt ciekawe.

Odkąd pierwszy raz wyjechałem ze znajomymi i z dziewczyną na wycieczkę to moje podejście zmieniło o 180 stopni. Od tamtej pory szukam okazji żeby wybrać się w nowe miejsca, poznać ludzi i klimat.
W rodzinie będę tym, który przełamuję pierwsze lody.

Motoryzacja

Kto nie lubi szybkich aut? Samochody towarzyszą mi od dawna. Po ukończeniu 18 lat od razu zrobilem prawo jazdy. Możliwość poruszania się własnym autem daje mi poczucie swobody.

Interesują mnie również technologie oraz budowa samochodów.
Gdy moje auto wymaga naprawy i jestem w stanie zrobić to sam to bardzo chętnie to robię. Uważam, że samemu można zrobić to lepiej niż niż oddając do mechanika, ponieważ do swojego człowiek się przykłada i robi dokładnie, żeby służyło jak najdłużej.

Programowanie

Programowanie może kojarzyć się tylko z pracą, ale dla mnie jest to również przyjemność (pomijając godziny spędzone na szukaniu błędu).

Ten zawód kojarzy mi się to z rozwiązywaniem zagadek i szukaniem optymalnych rozwiązań, a zagadki zawsze sprawiały mi radość. Po jej rozwiązaniu człowiek ma uczucie satysfakcji, a proces jej odgadywanie stanowi ciekawą przygodę.
Nawet gdy nie siedzę przy komputerzę to myślę o tym jak coś rozwiązać i wtedy zdaża się, że rozwiązania przychodzą same.

Gotowanie i zdrowe odżywianie

Gotowanie pojawiło się w moim życiu gdy wyprowadziłem się z domu rodzinnego.
Nie chciałem jeść gotowych posiłków ze sklepów, bo zawsze zależało mi na zdrowiu, więc jedynym wyjściem było samodzielne gotowanie.
Teraz gdy poznałem kilka przepisów, potrafię zrobić ciekawe potrawy, którymi mogę zaskoczyć bliskich.

Trening

Mimo tego, że już nie spędzam tak dużo czasu na siłowni to od zawsze starałem się pracować nad sylwetką.
Dzięki temu poznałem podstawowe zasady budowania mięśni i budowy ciała.

Trening pozwala również oczyścić umysł i na pewno pomaga utrzymać ciało w dobrej formie.

Siatkówka

W lato wieczorami, w wolnym czasie gramy z kolegami w siatkówkę.
Siatkówka to sport, który uwielbiam i uprawiam go rekreacyjnie.